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- AKI Masahiko
- 東京大学生産技術研究所 先進モビリティ研究センター
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- KAMEI Junya
- 東京大学大学院 工学系研究科機械工学専攻
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- HIRASAWA Takayuki
- 東京大学生産技術研究所 先進モビリティ研究センター
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- SUDA Yoshihiro
- 東京大学生産技術研究所 先進モビリティ研究センター
Bibliographic Information
- Other Title
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- 既存自動車のインフラ設備による自動運転
- 既存自動車のインフラ設備による自動運転 : パーク・アンド・ライトへの適用に関する基礎的検討
- キソン ジドウシャ ノ インフラ セツビ ニ ヨル ジドウ ウンテン : パーク ・ アンド ・ ライト エ ノ テキヨウ ニ カンスル キソテキ ケントウ
- ─パーク・アンド・ライドへの適用に関する基礎的検討─
- — Fundamental Study on Application to the Park and Ride —
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Abstract
Various automation technologies have been carried out in recent years. These include automatic car driving established with a number of sensors and actuators. This even enables to guide the vehicle to the destination by adding improvements to the infrastructure. So, assuming the use for Park and Ride combined with valet parking, we introduce the concept of utilizing a simple automatic driving control by road infrastructure at places such as underneath the elevated railway tracks. Also, a simulation result has been presented, which uses the vehicle motion control by some designed road shapes.<br>
Journal
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- SEISAN KENKYU
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SEISAN KENKYU 64 (2), 215-218, 2012
Institute of Industrial Science The University of Tokyo
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390282679037894272
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- NII Article ID
- 130002100889
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- NII Book ID
- AN00127075
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- ISSN
- 18812058
- 0037105X
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- NDL BIB ID
- 023637765
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN
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- Abstract License Flag
- Disallowed