A survey of metadata extraction & exploitation in Japan with special emphasis on social media marketing(<Special feature>Metadata)

Bibliographic Information

Other Title
  • ソーシャルメディアの時代に産業上の重要さを増すメタデータ自動抽出技術(<特集>メタデータの現在)
  • ソーシャルメディアの時代に産業上の重要さを増すメタデータ自動抽出技術
  • ソーシャルメディア ノ ジダイ ニ サンギョウ ジョウ ノ ジュウヨウ サ オ マス メタデータ ジドウ チュウシュツ ギジュツ

Search this article

Description

A real information explosion occurred when Web2.0 reentered corporate CRM systems and workflows, so organizing unstructured or semi-structured UGC data became almost essential. A key technology to solving this problem is automatic Metadata extraction, which enables personal information hiding, automatic posting of calendar data, and creating huge market of personalized advertisement among others.

Journal

References(12)*help

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top