Can Educational Psychology Approach Key Questions in the Study of Teaching and Learning Particular Subject Matter? (3) :

Bibliographic Information

Other Title
  • 教科教育に心理学はどこまで迫れるか (3)
  • 教科教育に心理学はどこまで迫れるか(3)教師の知をいかに繰り込むか
  • キョウカ キョウイク ニ シンリガク ワ ドコ マデ セマレル カ(3)キョウシ ノ チ オ イカニ クリコム カ
  • ― 教師の知をいかに繰り込むか ―
  • How Should Teachers' Practical Knowledge Be Incorporated into Educational Psychology?

Search this article

Journal

Citations (1)*help

See more

Related Projects

See more

Details

  • CRID
    1390282679612744960
  • NII Article ID
    130004873274
  • NII Book ID
    AN00057901
  • DOI
    10.5926/arepj.53.222
  • ISSN
    21863091
    04529650
  • NDL BIB ID
    025609477
  • Text Lang
    ja
  • Data Source
    • JaLC
    • NDL
    • Crossref
    • CiNii Articles
    • KAKEN

Report a problem

Back to top