Can Educational Psychology Approach Key Questions in the Study of Teaching and Learning Particular Subject Matter? (3) :
-
- MIYAZAKI Kiyotaka
- 早稲田大学
-
- KUDO Yoshifumi
- 東北大学
-
- FUJIMURA Nobuyuki
- 東京大学
-
- SHIROUZU Hajime
- 国立教育政策研究所
-
- NISHIBAYASHI Katsuhiko
- 東北福祉大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか (3)
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか(3)教師の知をいかに繰り込むか
- キョウカ キョウイク ニ シンリガク ワ ドコ マデ セマレル カ(3)キョウシ ノ チ オ イカニ クリコム カ
- ― 教師の知をいかに繰り込むか ―
- How Should Teachers' Practical Knowledge Be Incorporated into Educational Psychology?
Search this article
Journal
-
- The Annual Report of Educational Psychology in Japan
-
The Annual Report of Educational Psychology in Japan 53 (0), 222-226, 2014
The Japanese Association of Educational Psychology
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282679612744960
-
- NII Article ID
- 130004873274
-
- NII Book ID
- AN00057901
-
- ISSN
- 21863091
- 04529650
-
- NDL BIB ID
- 025609477
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN