Can Educational Psychology Approach Key Questions in the Study of Teaching and Learning Particular Subject Matter ? (2)
-
- NISHIBAYASHI Katsuhiko
- 東北福祉大学
-
- MIYAZAKI Kiyotaka
- 早稲田大学
-
- KUDO Yoshifumi
- 東北大学
-
- ICHIKAWA Shinichi
- 東京大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか (2)
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか(2)知識の質が無視されていないか
- キョウカ キョウイク ニ シンリガク ワ ドコ マデ セマレル カ(2)チシキ ノ シツ ガ ムシ サレテ イナイ カ
- ― 知識の質が無視されていないか ―
Search this article
Journal
-
- The Annual Report of Educational Psychology in Japan
-
The Annual Report of Educational Psychology in Japan 52 (0), 225-229, 2013
The Japanese Association of Educational Psychology
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1390282679613626496
-
- NII Article ID
- 130003387242
-
- NII Book ID
- AN00057901
-
- ISSN
- 21863091
- 04529650
-
- NDL BIB ID
- 024881374
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN