Can Educational Psychology Approach Key Questions in the Study of Teaching and Learning Particular Subject Matter ? (2)

Bibliographic Information

Other Title
  • 教科教育に心理学はどこまで迫れるか (2)
  • 教科教育に心理学はどこまで迫れるか(2)知識の質が無視されていないか
  • キョウカ キョウイク ニ シンリガク ワ ドコ マデ セマレル カ(2)チシキ ノ シツ ガ ムシ サレテ イナイ カ
  • ― 知識の質が無視されていないか ―

Search this article

Journal

Citations (1)*help

See more

Related Projects

See more

Details

  • CRID
    1390282679613626496
  • NII Article ID
    130003387242
  • NII Book ID
    AN00057901
  • DOI
    10.5926/arepj.52.225
  • ISSN
    21863091
    04529650
  • NDL BIB ID
    024881374
  • Text Lang
    ja
  • Data Source
    • JaLC
    • NDL
    • Crossref
    • CiNii Articles
    • KAKEN

Report a problem

Back to top