The Effect of the Different Types of the Focus Instances on Learning of Figure Concept in Children
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 図形概念の学習に及ぼす焦点事例の違いの効果
- 図形概念の学習に及ぼす焦点事例の違いの効果(資料)
- ズケイ ガイネン ノ ガクシュウ ニ オヨボス ショウテン ジレイ ノ チガイ
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- The Japanese Journal of Educational Psychology
-
The Japanese Journal of Educational Psychology 30 (2), 147-151, 1982
The Japanese Association of Educational Psychology
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680438538240
-
- NII Article ID
- 110001892427
- 130004709307
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- NDL BIB ID
- 2397861
-
- ISSN
- 00215015
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- NDL-Digital
- CiNii Articles