S. Isaacs Developmental Psychology and its Historical Functions : Psychoanalysis as a Link between Child-Centered Education and Innate Intelligence
-
- GESHI Akira
- 中央大学大学院
Bibliographic Information
- Other Title
-
- S・アイザックスの発達心理学理論とその歴史的役割 : 児童中心主義教育と生得的知能観の媒介としての精神分析
- S アイザックス ノ ハッタツ シンリガク リロン ト ソノ レキシテキ ヤクワリ ジドウ チュウシン シュギ キョウイク ト セイトクテキ チノウカン ノ バイカイ ト シテ ノ セイシン ブンセキ
Search this article
Journal
-
- STUDIES IN THE HISTORY OF EDUCATION
-
STUDIES IN THE HISTORY OF EDUCATION 43 (0), 215-231, 2000
The Japan Society for Historical Studies of Education
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680742496256
-
- NII Article ID
- 110009800903
-
- NII Book ID
- AN00196260
-
- ISSN
- 21894485
- 03868982
-
- NDL BIB ID
- 5647385
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles