Media Mix Theory and History: A Review of Marc Steinberg's Anime's Media Mix: Franchising Toys and Characters in Japan

DOI IR HANDLE Web Site Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • メディアミックスの理論と歴史 : マーク・スタインバーグ『アニメのメディアミックス : フランチャイズ化する日本のおもちゃとキャラクター』書評
  • メディア ミックス ノ リロン ト レキシ : マーク ・ スタインバーグ 『 アニメ ノ メディア ミックス : フランチャイズカ スル ニホン ノ オモチャ ト キャラクター 』 ショヒョウ

Search this article

Abstract

Marc Steinberg. Anime's Media Mix : Franchising Toys and Characters in Japan. Minneapolis: University of Minnesota Press, 2012.

Journal

  • JunCture : 超域的日本文化研究

    JunCture : 超域的日本文化研究 5 163-165, 2014-03-28

    Japanese-in-Asia Cultural Research Center, Graduate School of Letters, Nagoya University

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top