Trends and Issues in Social Studies Assessment Theory as Citizenship Education: How to Assess Geography Education and for What Purpose?
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 市民性教育としての社会科学習評価論の動向と課題 : 地理学習を何のためにどのように評価するのか
Search this article
Journal
-
- 広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究
-
広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究 (1), 411-419, 2020-12-25
広島大学大学院人間社会科学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699643410432
-
- NII Article ID
- 120006952719
-
- NII Book ID
- AA12909086
-
- DOI
- 10.15027/50223
-
- ISSN
- 24360333
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles