Bibliographic Information
- Other Title
-
- ダイスウ ガクシュウ ニ オケル シンボルセンス ノ イクセイ オ ウナガス カツドウ
- Activities to foster Symbol Sence in Learning School Algebra at Secondary School Grade
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 静岡大学教育学部研究報告. 教科教育学篇
-
静岡大学教育学部研究報告. 教科教育学篇 36 89-99, 2005-03
静岡大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699779606016
-
- NII Article ID
- http://ci.nii.ac.jp/naid/110001285540
- 110001285540
-
- NII Book ID
- AN00102992
-
- HANDLE
- 10297/975
-
- NDL BIB ID
- 7740050
-
- ISSN
- 0286732X
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles