School-based continuous Teacher Professional Development in Addis Ababa : An Investigation of Practices, Opportunities and Challenges
書誌事項
- タイトル別名
-
- School-based continuous Teacher Professional Development in Addis Ababa : An Investigation of Practices, Opportunities and Challenges <Special Issue : Study results of the Africa-Asia university dialogue for educational development network second phase>
この論文をさがす
説明
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 国立大学
収録刊行物
-
- 国際教育協力論集
-
国際教育協力論集 15 (3), 77-94, 2013-03-31
広島大学教育開発国際協力研究センター
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699833331072
-
- NII論文ID
- 120005316160
-
- NII書誌ID
- AA11281847
-
- DOI
- 10.15027/34866
-
- NDL書誌ID
- 024773169
-
- ISSN
- 13442996
-
- 本文言語コード
- en
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- NDLサーチ
- CiNii Articles