How Japanese College Students in Teacher Training Course Cope with Intercultural Conflict : Analysis of Discordance in a Student’s Narrative on her Language Supporter Experience
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教員養成課程学生の異文化間葛藤への対応―日本語サポーター活動の語りにおけるディスコーダンスの分析―
Search this article
Journal
-
- 教育デザイン研究 = Journal of education design
-
教育デザイン研究 = Journal of education design 12 (1), 76-85, 2021-01
横浜国立大学大学院 教育学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699858667776
-
- NII Article ID
- 120006917252
-
- NII Book ID
- AA12465674
-
- ISSN
- 18847285
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/10131/00013489
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN