Meaningful Inquiry Experiences for All Students: The Role of the Teacher-Librarian in Developing a Culture of Inquiry in Schools

DOI DOI IR IR Web Site View 1 Remaining Hide Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • すべての児童・生徒にとって意味のある探究の経験 : 学校における探究の文化の発展に対するティーチャー・ライブラリアンの役割
  • スベテ ノ ジドウ セイト ニトッテ イミ ノ アル タンキュウ ノ ケイケン : ガッコウ ニオケル タンキュウ ノ ブンカ ノ ハッテン ニ タイスル ティーチャー ライブラリアン ノ ヤクワリ
  • すべての児童生徒にとって意味のある探究の経験 : 学校における探究の文化の発展に対するティーチャーライブラリアンの役割

Search this article

Abstract

「学びの共同体をはぐくむ学校図書館」を考えるミニ・シンポジウム

テープおこし:パメラ・リャン(同志社大学日本語・日本文化教育センター特別留学生)

Journal

Keywords

Report a problem

Back to top