Effects of repeating tasks in teaching English pronunciation on segmental phonemes /r/ and /l/ : a comparison of shadowing and repeating tasks
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 復唱を用いた発音指導による分節音/r/、/l/への効果 : シャドーイングとリピーティングの比較から
- フクショウ ヲ モチイタ ハツオン シドウ ニ ヨル ブンセツ オン/ r /、/ l /ヘ ノコウカ :シャドーイング ト リピーティング ノ ヒカク カラ
Search this article
Journal
-
- 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集
-
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 7 37-50, 2010
神戸大学国際コミュニケーションセンター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699904306432
-
- NII Article ID
- 110008426630
- 120003001097
-
- NII Book ID
- AA12182319
-
- HANDLE
- 20.500.14094/81002801
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles