Active Learning and the Development of Lerner's identity : From Exploring the Lerner's Activeness in Learning to the Learning Theory of the Development of Learner's Identity
-
- 二宮 衆一
- Wakayama University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- アクティブ・ラーニングと学習者の主体形成ー学習における能動性の追究から主体形成の学習の論理へー
- アクティブ ・ ラーニング ト ガクシュウシャ ノ シュタイ ケイセイ : ガクシュウ ニ オケル ノウドウセイ ノ ツイキュウ カラ シュタイ ケイセイ ノ ガクシュウ ノ ロンリ エ
Search this article
Journal
-
- The Japanese Journal of Educational Objectives and Evaluation Studies
-
The Japanese Journal of Educational Objectives and Evaluation Studies 27 (27), 11-20, 2017
The Japanese Society for the Study of Educational Objectives and Evaluation
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390291767463708800
-
- NII Article ID
- 130008164658
- 40021568880
-
- NII Book ID
- AN10464446
-
- ISSN
- 24345598
- 09182012
-
- NDL BIB ID
- 029049277
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles