Interpretation and Transformation of the Discourse of "Inclusive Education" in Japan's Education Policy: Focusing on the Interaction among Actors in 2009-2012
-
- HAMA Erika
- Nagoya University : Doctoral Program
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 我が国の教育政策における「インクルーシブ教育」言説の解釈と変容 : 2009~2012 年におけるアクター間の相互作用に着目して
Search this article
Journal
-
- 九州大学教育社会学研究集録
-
九州大学教育社会学研究集録 23 17-36, 2022-03-15
Seminar of Educational Planning, Measurement, Evaluation, Department of Education, Graduate School of Human-Environment Studies, Kyushu University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390291932641613056
-
- NII Book ID
- AA11875284
-
- DOI
- 10.15017/4773100
-
- HANDLE
- 2324/4773100
-
- ISSN
- 24341274
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB