A Case Study about the Change of Communicative Contents in Children with Intellectual Disabilities Depending on the Presence or Absence of a Teacher in the Inclusive Activities and Collaborative Learning
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 交流及び共同学習における教師の付き添いが及ぼす知的障害児の発信内容の変化に関する実践的研究
- コウリュウ オヨビ キョウドウ ガクシュウ ニ オケル キョウシ ノ ツキソイ ガ オヨボス チテキ ショウガイジ ノ ハッシン ナイヨウ ノ ヘンカ ニ カンスル ジッセンテキ ケンキュウ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 64 (1), 81-88, 2013-08
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390294827850100608
-
- NII Article ID
- 110009605336
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 024922840
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles