Subjectivity after Critique of Modern Education: Focusing on the Paradox of Platonism in Later Foucault
-
- 堤 優貴
- Nihon University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 近代教育批判以後の主体性—後期フーコーにおける「プラトニズムのパラドックス」を中心に—(フォーラム 報告論文)
- 近代教育批判以後の主体性 : 後期フーコーにおける「プラトニズムのパラドックス」を中心に
- キンダイ キョウイク ヒハン イゴ ノ シュタイセイ : コウキ フーコー ニ オケル 「 プラトニズム ノ パラドックス 」 オ チュウシン ニ
Search this article
Journal
-
- Forum on Modern Education
-
Forum on Modern Education 31 (0), 14-, 2022-09-17
History of Educational Thought Society
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390297504266893184
-
- NII Book ID
- AN10576381
-
- ISSN
- 24238570
- 09196560
-
- NDL BIB ID
- 032551927
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search