Lexical Characteristics of Japanese Companies' Cosmetics Advertisements in Thailand
-
- Fuyuno Miharu
- Faculty of Design, Kyushu University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タイにおける日本企業による化粧品広告の語彙特徴 : コーパス・アプローチから見える頻度と分布を中心に
- タイ ニ オケル ニホン キギョウ ニ ヨル ケショウヒン コウコク ノ ゴイトクチョウ : コーパス ・ アプローチ カラ ミエル ヒンド ト ブンプ オ チュウシン ニ
Search this article
Description
1. はじめに / 2. 先行研究 / 3. データと分析方法 / 4. 結果と考察 / 4-1. 全体的な英語語彙の特徴 / 4-2. 日本企業の化粧品広告における特徴的な傾向 / 4-3.タイ企業の化粧品広告における他国からの影響 / 5. おわりに
Journal
-
- 言語科学
-
言語科学 51 43-50, 2016-03-31
The Faculty of Languages and Cultures, Kyushu University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390298124265203456
-
- NII Article ID
- 40020804878
-
- NII Book ID
- AN00077545
-
- DOI
- 10.15017/7153227
-
- HANDLE
- 2324/7153227
-
- NDL BIB ID
- 027256174
-
- ISSN
- 02891891
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles