<Research Note> Learner Interactions in Two Different Discussion Tasks: A Comparison between the“ Pros and Cons Type” and the“ Problem-Solving Type” of Discussions

Bibliographic Information

Other Title
  • <研究ノート>異なるディスカッション課題における日本語学習者間のやりとりの比較―賛否両論型と問題解決型のディスカッションの場合―
  • ケンキュウノート コトナル ディスカッション カダイ ニオケル ニホンゴ ガクシュウシャカン ノ ヤリトリ トノ ヒカク サンピ リョウロンガタ ト モンダイ カイケツガタ ノ ディスカッション ノ バアイ
  • 異なるディスカッション課題における日本語学習者間のやりとりの比較 : 賛否両論型と問題解決型のディスカッションの場合
  • コトナル ディスカッション カダイ ニ オケル ニホンゴ ガクシュウシャ カン ノ ヤリトリ ノ ヒカク : サンピ リョウロンガタ ト モンダイ カイケツガタ ノ ディスカッション ノ バアイ

Search this article

Abstract

application/pdf

Journal

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top