-
- Tung Ching-Ying
- Faculty of Economics, Kyushu University
書誌事項
- タイトル別名
-
- How Kao Corp. Entranced Asian Market after World War II
この論文をさがす
説明
1. Introduction 2. The Composition of Kao's Global Market 3. Brief History of Kao's Asian Business before and after World War II 4. Case Study-1: Thailand Kao-the matured market 5. Case Study-2: Taiwan Kao-The protected market 6. Characteristics of Kao's Entrance into Asian Market
収録刊行物
-
- 経済論究
-
経済論究 138 59-76, 2010-11
九州大学大学院経済学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174790413184
-
- NII論文ID
- 120002662594
-
- NII書誌ID
- AN00071436
-
- DOI
- 10.15017/18737
-
- HANDLE
- 2324/18737
-
- NDL書誌ID
- 10933536
-
- ISSN
- 04516230
-
- 本文言語コード
- en
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles