An attempt on a ‘multi-fieldwork’ approach in primary education in Kenya: Toward the insightful studies of children in Africa
-
- SAWAMURA Nobuhide
- 大阪大学大学院人間科学研究科
-
- ITO Mizuki
- 大阪大学人間科学部
-
- BAISHO Yuri
- 大阪大学人間科学部
-
- YOSHIDA Takayuki
- 大阪大学人間科学部
-
- INAGAKI Yohei
- 大阪大学大学院人間科学研究科
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケニアの初等教育分野における〈マルチ・フィールドワーク〉の試み
- ケニアの初等教育分野における〈マルチ・フィールドワーク〉の試み : アフリカにおける複眼的な子ども研究をめざして
- ケニア ノ ショトウ キョウイク ブンヤ ニ オケル 〈 マルチ ・ フィールドワーク 〉 ノ ココロミ : アフリカ ニ オケル フクガンテキ ナ コドモ ケンキュウ オ メザシテ
- ―アフリカにおける複眼的な子ども研究をめざして―
Search this article
Journal
-
- Africa Educational Research Journal
-
Africa Educational Research Journal 1 (0), 24-40, 2010-12-21
Japan Society for Africa Educational Research
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572590023247744
-
- NII Article ID
- 130008160284
-
- NII Book ID
- AA12705370
-
- ISSN
- 24361666
- 21858268
-
- NDL BIB ID
- 023523116
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN