海外旅行における文化的価値を基盤とする旅行業の再定義化
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- 山川 拓也
- 大阪府立大学大学院経済学研究科
書誌事項
- タイトル別名
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- Re-definition of industry based on cultural value & style in overseas travel
- A new marketing strategy of overseas package tour products for Japanese tourists
- -旅行会社の商品マーケティング戦略における文化論的視点-
説明
The purpose of this study is an attempt to convert of own conservative marketing strategy for the overseas package tour products in Japanese travel industry with a new point of view which is based on cultural value & style in overseas travel.
収録刊行物
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- 日本国際観光学会論文集
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日本国際観光学会論文集 22 (0), 97-102, 2015
日本国際観光学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390845713076579200
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- NII論文ID
- 130007662817
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- ISSN
- 24332976
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可