書誌事項
- タイトル別名
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- Consumer Analysis of the Proper Use of Printed Books and Electronic Books
- カミ ショセキ ト デンシ ショセキ ノ"ツカイワケ"ニ カンスル ショウヒシャ ブンセキ
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説明
<p>This study is a continuation of our previous study titled “Quantitative Analysis of the Differences in Consciousness and Behaviors Between Print Publication Users and Both Print and Electronic Publication Users,” the award-winning paper of The Japanese Society of Printing Science and Technology in 2020. To further develop the study, we conducted a survey on how readers use e-books and printed books differently. The results entail implications for promoting the use of each type of book, especially printed books.</p>
収録刊行物
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- 日本印刷学会誌
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日本印刷学会誌 58 (1), 12-17, 2021
社団法人 日本印刷学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390850313413402624
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- NII論文ID
- 130007998318
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- NII書誌ID
- AN10161648
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- ISSN
- 18824935
- 09143319
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- NDL書誌ID
- 031329641
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- journal article
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- データソース種別
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- JaLC
- NDLサーチ
- CiNii Articles
- KAKEN
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可