A Study of Teaching of Reading on Situated Cognition: Liz Waterland, "R ead with me ; An Apprenticeship Approach to Reading
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 状況的認知論に基づく読み手指導に関する一考察 一Liz Waterlandの教育実践の 分析―
- 状況的認知論に基づく読みの指導に関する一考察--Liz Waterlandの教育実践の分析
- ジョウキョウテキ ニンチロン ニ モトズク ヨミ ノ シドウ ニ カンスル イ
Search this article
Journal
-
- 人文科教育研究
-
人文科教育研究 24 41-51, 1997-08-20
Language Teaching Association
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649593692672
-
- NII Article ID
- 120000836133
-
- NII Book ID
- AN00122796
-
- HANDLE
- 2241/14645
-
- NDL BIB ID
- 4399400
-
- ISSN
- 09131434
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles