Effect of Combined Shadowing and Repeating on Speaking Performances for a Class of Chinese Learners Studying Intermediate Japanese: Manipulating Working Memory Capacity
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シャドーイングとリピーティングの複合が中国人中級日本語学習者の発話成績に及ぼす効果 : 作動記憶容量を操作した実験的検討
- シャドーイング ト リピーティング ノ フクゴウ ガ チュウゴクジン チュウキュウ ニホンゴ ガクシュウシャ ノ ハツワ セイセキ ニ オヨボス コウカ : サドウ キオク ヨウリョウ オ ソウサ シタ ジッケンテキ ケントウ
Search this article
Journal
-
- 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域
-
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域 68 139-147, 2019-12-20
広島大学大学院教育学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649789481984
-
- NII Article ID
- 120006779876
-
- NII Book ID
- AA11618725
-
- ISSN
- 13465554
-
- DOI
- 10.15027/48482
-
- NDL BIB ID
- 030229780
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles