Study on Theory of Organizing Curriculum in early post-war era and Its Change : "Persistent Curriculum "in "Inamura elementary school" as a Try-out School of Shiga pref.
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 戦後初期における教育課程編成の理論とその変化 : 滋賀県新教育実験学校稲村小学校の実践と「恒常課程」
- センゴ ショキ ニオケル キョウイク カテイ ヘンセイ ノ リロン ト ソノ ヘンカ : シガケン シン キョウイク ジッケン ガッコウ イナムラ ショウガッコウ ノ ジッセン ト コウジョウ カテイ
Search this article
Journal
-
- 神戸大学発達科学部研究紀要
-
神戸大学発達科学部研究紀要 14 (1), 15-26, 2006-10
神戸大学発達科学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649856496896
-
- NII Article ID
- 120000943473
- 110006247696
-
- NII Book ID
- AN10422628
-
- HANDLE
- 20.500.14094/81000665
-
- NDL BIB ID
- 8828813
-
- ISSN
- 09197419
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles