Trainees’ Learning through Individualized Project-based Learning on Online Japanese Language Teaching Practicum –From the Perspective of TPACK as expertise and Learner Autonomy as Self-education Ability
Bibliographic Information
- Other Title
-
- オンライン日本語教育実習に関する個別的課題解決型学習を通した実習生の学び―専門性としてのTPACKと自己教育力としての学習者オートノミーの観点から―
- オンライン ニホンゴ キョウイク ジッシュウ ニカンスル コベツテキ カダイ カイケツガタ ガクシュウ オ トオシタ ジッシュウセイ ノ マナビ―センモンセイ トシテノ TPACK ト ジコ キョウイクリョク トシテノ ガクシュウシャ オートノミー ノ カンテン カラ―
Search this article
Journal
-
- 言語・地域文化研究
-
言語・地域文化研究 30 17-36, 2024-01-31
東京外国語大学大学院総合国際学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390862876081609216
-
- NII Book ID
- AN10478178
-
- HANDLE
- 10108/0002000220
-
- ISSN
- 13419587
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB