- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
「生きていること」の共有としての教育 : ティム・インゴルドの「線」概念による幼児期の自然体験の考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 イキテ イル コト 」 ノ キョウユウ ト シテ ノ キョウイク : ティム ・ インゴルド ノ 「 セン 」 ガイネン ニ ヨル ヨウジキ ノ シゼン タイケン ノ コウサツ
- Education as Sharing "Being Alive" : A Consideration of Young Children's Nature Experience by the Concept of Tim Ingold's "Lines"
Search this article
Journal
-
- 滋賀大学教育学部紀要 = Memoirs of Faculty of Education, Shiga University
-
滋賀大学教育学部紀要 = Memoirs of Faculty of Education, Shiga University (69), 35-44, 2019
大津 : 滋賀大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407077799424
-
- NII Article ID
- 40022268675
-
- NII Book ID
- AA12714371
-
- ISSN
- 21887691
-
- NDL BIB ID
- 030482667
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles