「サリーとアンの課題」と「スマーティ-の課題」は同質か?--高機能広汎性発達障害と通常学級在籍の児童の比較から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サリー ト アン ノ カダイ ト スマーティ ノ カダイ ワ ドウシツ カ コウキノウ コウハンセイ ハッタツ ショウガイ ト ツウジョウ ガッキュウ ザイセキ ノ ジドウ ノ ヒカク カラ
- Are Sally-Anne task and Smarties task same quality?: comparing the elementary school children with the children in high-functioning pervasive developmental disorders
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 33 (2), 208-215, 2011-05
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407183379456
-
- NII Article ID
- 10029408426
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 11202735
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles