- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
マーケティングにおける感覚的訴求の効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング ニ オケル カンカクテキソキュウ ノ コウカ
- 特集 マーケティング戦略のフロンティア
- トクシュウ マーケティング センリャク ノ フロンティア
Search this article
Journal
-
- CUC view & vision
-
CUC view & vision (33), 11-15, 2012-03
市川 : 千葉商科大学総合研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408021147904
-
- NII Article ID
- 110008916522
-
- NII Book ID
- AN10575276
-
- ISSN
- 13420542
-
- NDL BIB ID
- 023683300
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles