重複障害児の図工・美術科における表現する力の育成を目指した目標設定システム構築の試み : 「逆向き設計」論に基づく単元設計に着目して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウフク ショウガイジ ノ ズコウ ・ ビジュツカ ニ オケル ヒョウゲン スル チカラ ノ イクセイ オ メザシタ モクヒョウ セッテイ システム コウチク ノ ココロミ : 「 ギャクムキ セッケイ 」 ロン ニ モトズク タンゲン セッケイ ニ チャクモク シテ
- An Attempt to Establish a Goal Setting System Aimed at Nurturing Expressive Skills in an Art Course for Children with Multiple Disabilities : Focusing on Unit Design Based on "Backward Design"
Search this article
Journal
-
- 教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編
-
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編 (29), 25-34, 2019
京都 : 教育目標・評価学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408060527232
-
- NII Article ID
- 40022177477
-
- NII Book ID
- AN10464446
-
- ISSN
- 09182012
-
- NDL BIB ID
- 030291860
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles