A study of a technique to teach Japanese college students the effect of using metaphors: to make the listener perform the perlocutionary act
書誌事項
- タイトル別名
-
- A study of a technique to teach Japanese college students the effect of using metaphors to make the listener perform the perlocutionary act
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 常葉学園大学研究紀要. 外国語学部 = Tokoha Gakuen University research review. Faculty of Foreign Studies
-
常葉学園大学研究紀要. 外国語学部 = Tokoha Gakuen University research review. Faculty of Foreign Studies (27), 127-141, 2011-03
静岡 : 常葉学園大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408374514304
-
- NII論文ID
- 40018761478
-
- NII書誌ID
- AN10085120
-
- ISSN
- 09107894
-
- NDL書誌ID
- 11040669
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZK21(言語・文学)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles