子どもの思考の流れに沿った理科学習--発展的な学習を組み込んだ単元の構想
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コドモ ノ シコウ ノ ナガレ ニ ソッタ リカ ガクシュウ ハッテンテキ ナ ガクシュウ オ クミコンダ タンゲン ノ コウソウ
- The science learning along the flow of the thought of the child: the design of the unit that incorporated progressive learning
Search this article
Journal
-
- 現代教育学研究紀要
-
現代教育学研究紀要 (4), 127-139, 2011-03
春日井 : 中部大学現代教育学研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408495934464
-
- NII Article ID
- 40018745563
-
- NII Book ID
- AA12305576
-
- ISSN
- 18827098
-
- NDL BIB ID
- 11028396
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles