多文化クラスで人権教育を実践する意義 : 授業の実施前と後の質問紙調査結果に基づいて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タブンカ クラス デ ジンケン キョウイク オ ジッセン スル イギ : ジュギョウ ノ ジッシ マエ ト アト ノ シツモンシ チョウサ ケッカ ニ モトズイテ
- Significance of Practicing Human Rights Education in Multicultural Class : Based on the Results of Pre/Post-Class Questionnaires
Search this article
Journal
-
- 人権教育研究 = The Journal of human rights education and research / 日本人権教育研究学会 編
-
人権教育研究 = The Journal of human rights education and research / 日本人権教育研究学会 編 14 75-87, 2014
社町 (兵庫県) : 日本人権教育研究学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408576736640
-
- NII Article ID
- 40020169620
-
- NII Book ID
- AA12580898
-
- ISSN
- 13470256
-
- NDL BIB ID
- 025727780
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles