算数・数学授業の質を捉える理論的視座に関する研究 : 物語の哲学の立場から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サンスウ ・ スウガク ジュギョウ ノ シツ オ トラエル リロンテキシザ ニ カンスル ケンキュウ : モノガタリ ノ テツガク ノ タチバ カラ
- Theoretical Perspective for Examining Qualities of a Mathematics Lesson in Terms of the Philosophy of Narrative
Search this article
Journal
-
- 日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. Research journal of mathematical education / 日本数学教育学会 編
-
日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. Research journal of mathematical education / 日本数学教育学会 編 97 (臨増), 49-56, 2015
日本数学教育学会
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1520009408994850432
-
- NII Article ID
- 110010007002
-
- NII Book ID
- AN00311755
-
- ISSN
- 0021471X
-
- NDL BIB ID
- 026989787
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles