A Study to Foster Proactive Learning in Mathematics at Primary Schools in the Republic of the Marshall Islands through Concrete-Pictorial-Abstract (CPA) Approach
Search this article
Journal
-
- 鳴門教育大学国際教育協力研究 / 鳴門教育大学教員教育国際協力センター 編
-
鳴門教育大学国際教育協力研究 / 鳴門教育大学教員教育国際協力センター 編 (13), 17-24, 2019
鳴門 : 鳴門教育大学教員教育国際協力センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409136688640
-
- NII Article ID
- 40022204257
-
- NII Book ID
- AA12234503
-
- ISSN
- 18810799
-
- NDL BIB ID
- 030345072
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles