演繹的に問題を解決して学習する過程についての一考察 : 小学校における理科の授業を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- エンエキテキ ニ モンダイ オ カイケツ シテ ガクシュウ スル カテイ ニ ツイテ ノ イチ コウサツ : ショウガッコウ ニ オケル リカ ノ ジュギョウ オ トオシテ
- An Examination of the Effectiveness of Deductive Problem-solving Learning : Focusing on the Science Lesson in the Fourth Grade of Elementary School
Search this article
Journal
-
- 鳴門教育大学学校教育研究紀要 / 鳴門教育大学地域連携センター 編
-
鳴門教育大学学校教育研究紀要 / 鳴門教育大学地域連携センター 編 (29), 99-107, 2014
鳴門 : 鳴門教育大学地域連携センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409374573824
-
- NII Article ID
- 110009895574
-
- NII Book ID
- AA1212544X
-
- ISSN
- 18806864
-
- NDL BIB ID
- 026196449
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles