価値主導型授業を改善する道徳教育内容の構想と実践 : 1年間の生活費を題材とする社会認識形成に基づく価値形成
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カチ シュドウガタ ジュギョウ オ カイゼン スル ドウトク キョウイク ナイヨウ ノ コウソウ ト ジッセン : 1ネンカン ノ セイカツヒ オ ダイザイ ト スル シャカイ ニンシキ ケイセイ ニ モトズク カチ ケイセイ
- Development and Practice of Teaching Contents to Improve Moral Education that Emphasizes Directly Moral Values : Building up Moral Values Based on Social Awareness through Analyzing Cost of Living of One Year
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 16 (2), 79-95, 2021-06
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009410148355328
-
- NII Article ID
- 40022686634
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 031687413
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles