他者理解能力の客観的評価が保育実践へ及ぼす効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タシャ リカイ ノウリョク ノ キャッカンテキ ヒョウカ ガ ホイク ジッセン エ オヨボス コウカ
- The objective evaluation of children's ability in understanding others effects on preschool teacher's educational activities
Search this article
Journal
-
- 山形大学教職・教育実践研究 = Bulletin of Teacher Training Research Center, Yamagata University / 山形大学教職研究総合センター 編
-
山形大学教職・教育実践研究 = Bulletin of Teacher Training Research Center, Yamagata University / 山形大学教職研究総合センター 編 (1), 85-92, 2006-03
山形 : 山形大学教職研究総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009410461347968
-
- NII Article ID
- 110007336386
-
- NII Book ID
- AA12125767
-
- ISSN
- 18819176
-
- NDL BIB ID
- 9345005
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles