中学生を対象とした日本史の授業の設計・実施と評価 : 暗記科目からの脱却を目指して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウガクセイ オ タイショウ ト シタ ニホンシ ノ ジュギョウ ノ セッケイ ・ ジッシ ト ヒョウカ : アンキ カモク カラ ノ ダッキャク オ メザシテ
- Designing, Implementing, and Evaluating Japanese History Classes for Junior High School Students : Aiming to Break Free from Memorization
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 17 (1), 17-34, 2021-12
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520010707347109760
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 032090972
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL