「DLA〈読む〉」の構成概念妥当性の検証 : 日本語母語児童を対象としたテキストレベルの妥当性に関する分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 DLA 〈 ヨム 〉 」 ノ コウセイ ガイネン ダトウセイ ノ ケンショウ : ニホンゴ ボゴ ジドウ オ タイショウ ト シタ テキストレベル ノ ダトウセイ ニ カンスル ブンセキ
- The Construct Validity of the Reading Section of the Dialogic Language Assessment : An Analysis on the Validity of Text Levels for Native Japanese-speaking Children
Search this article
Journal
-
- 日本語教育 = Journal of Japanese language education / 日本語教育学会学会誌委員会 編
-
日本語教育 = Journal of Japanese language education / 日本語教育学会学会誌委員会 編 (185), 30-45, 2023-08
東京 : 日本語教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520016051598815360
-
- NII Book ID
- AN0018947X
-
- ISSN
- 03894037
-
- NDL BIB ID
- 033047234
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK22(言語・文学--日本語・日本文学)
-
- Data Source
-
- NDL