中学校教師の生徒認知の多様性を規定する要因の検討--生徒の要因と場面の要因に注目して

Bibliographic Information

Other Title
  • チュウガッコウ キョウシ ノ セイト ニンチ ノ タヨウセイ オ キテイ スル ヨウイン ノ ケントウ セイト ノ ヨウイン ト バメン ノ ヨウイン ニ チュウモク シテ
  • Factors contributing to junior high school teachers' perceptions of students: the effects of teacher bias on students and how they perceive situations with those students

Search this article

Journal

Details

  • CRID
    1520290882986568320
  • NII Article ID
    40016682448
  • NII Book ID
    AA12608851
  • ISSN
    13499661
  • NDL BIB ID
    10306213
  • Text Lang
    ja
  • NDL Source Classification
    • ZF1(教育)
  • Data Source
    • NDL
    • CiNii Articles

Report a problem

Back to top