中学校教師の生徒認知の多様性を規定する要因の検討--生徒の要因と場面の要因に注目して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウガッコウ キョウシ ノ セイト ニンチ ノ タヨウセイ オ キテイ スル ヨウイン ノ ケントウ セイト ノ ヨウイン ト バメン ノ ヨウイン ニ チュウモク シテ
- Factors contributing to junior high school teachers' perceptions of students: the effects of teacher bias on students and how they perceive situations with those students
Search this article
Journal
-
- 学校健康相談研究 = Studies in school health counseling
-
学校健康相談研究 = Studies in school health counseling 5 (2), 15-23, 2009-03
日本学校健康相談学会
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1520290882986568320
-
- NII Article ID
- 40016682448
-
- NII Book ID
- AA12608851
-
- ISSN
- 13499661
-
- NDL BIB ID
- 10306213
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles