- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
協働的な実践におけるメンタリングの可能性の追究 : 教師の成長を支える教師集団のあり方を求めて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウドウテキ ナ ジッセン ニ オケル メンタリング ノ カノウセイ ノ ツイキュウ : キョウシ ノ セイチョウ オ ササエル キョウシ シュウダン ノ アリカタ オ モトメテ
- The Possibility of Mentoring in Teachers' Collaborating Practice : To be Teachers Team Sustaining Teacher's Growth
Search this article
Journal
-
- 滋賀大学教育学部紀要 = Memoirs of Faculty of Education, Shiga University
-
滋賀大学教育学部紀要 = Memoirs of Faculty of Education, Shiga University (66), 13-38, 2016
大津 : 滋賀大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883242985728
-
- NII Article ID
- 120006239560
-
- NII Book ID
- AA12714371
-
- ISSN
- 21887691
-
- NDL BIB ID
- 028350425
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles