看護大学生の障害理解の変容プロセスに関する研究 : 統合実習における学生の語りを手がかりとして
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンゴ ダイガクセイ ノ ショウガイ リカイ ノ ヘンヨウ プロセス ニ カンスル ケンキュウ : トウゴウ ジッシュウ ニ オケル ガクセイ ノ カタリ オ テガカリ ト シテ
- Study of Nursing Students on Changing Processes of Understanding Disabilities : Students' Talks as Clues to Integrative Nursing Practicum
Search this article
Journal
-
- 社会学論叢
-
社会学論叢 (183), 45-64, 2015-06
東京 : 日本大学社会学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883451078912
-
- NII Article ID
- 40020552494
-
- NII Book ID
- AN00109867
-
- ISSN
- 0582933X
-
- NDL BIB ID
- 026645786
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE1(社会・労働--社会科学・社会思想・社会学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles