幼児は拗音表記習得時に混成規則を利用しているか
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨウジ ワ ヨウオン ヒョウキ シュウトクジ ニ コンセイ キソク オ リヨウシテイルカ
- Do young Japanese children utilize the blending rule of Yo-On combinations when learning to read them?
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 56 (4), 463-473, 2008-12
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883499819520
-
- NII Article ID
- 110007028212
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 9759025
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles
- KAKEN