問題解決の着手点としての「見通し」の一考察 : 小学4年算数「何倍でしょう」の協働研究を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- モンダイ カイケツ ノ チャクシュテン ト シテ ノ 「 ミトオシ 」 ノ イチ コウサツ : ショウガク 4ネン サンスウ 「 ナンバイ デショウ 」 ノ キョウドウケンキュウ オ トオシテ
- A Study of “Projection” as the Start Point of Problem Solution : Through the Cooperative Study of Arithmetic for the Fourth Grader “How Much Bigger Is It?”
Search this article
Journal
-
- 地域協働研究 = Studies of regional collaboration / 岡崎女子大学・岡崎女子短期大学地域協働推進センター 編
-
地域協働研究 = Studies of regional collaboration / 岡崎女子大学・岡崎女子短期大学地域協働推進センター 編 (2), 41-51, 2015
岡崎 : 岡崎女子大学・岡崎女子短期大学地域協働推進センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883676230784
-
- NII Article ID
- 40021133661
-
- NII Book ID
- AA12785595
-
- ISSN
- 21892385
-
- NDL BIB ID
- 028049550
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles