学級における「読み聞かせ」が児童生徒のメンタルヘルスに及ぼす影響についての研究--子ども版状態不安尺度(STAIC-S)を用いた心理的効果の分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガッキュウ ニ オケル ヨミキカセ ガ ジドウ セイト ノ メンタル ヘルス ニ オヨボス エイキョウ ニ ツイテ ノ ケンキュウ コドモバン ジョウタイ フアン シャクド STAIC S オ モチイタ シンリテキ コウカ ノ ブンセキ
- The study of the effect of 'reading to children' at school on the mental health of students: a psychological analysis by means of STAIC-S
Search this article
Journal
-
- 西九州大学健康福祉学部紀要 = Journal of health and social welfare science of Nishikyushu University
-
西九州大学健康福祉学部紀要 = Journal of health and social welfare science of Nishikyushu University 40 13-20, 2009
神埼 : 西九州大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884303496448
-
- NII Article ID
- 40017145822
-
- NII Book ID
- AA12333210
-
- ISSN
- 18830900
-
- NDL BIB ID
- 10713273
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE16(社会・労働--家事・家政--学術誌)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles