- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
医療メディエーションを事例で解説 「診察がおざなりだ」と患者がクレーム 待ち時間の長さと看護師の態度にも不満
Bibliographic Information
- Other Title
-
- イリョウ メディエーション オ ジレイ デ カイセツ シンサツ ガ オザ ナリ ダ ト カンジャ ガ クレーム マチ ジカン ノ ナガサ ト カンゴシ ノ タイド ニ モ フマン
- 特集 広がり見せる医療メディエーション 「対話」が減らす患者トラブル ; 事例で学ぶ医療メディエーション 「深層の思い」引き出す聞き方・話し方
- トクシュウ ヒロガリ ミセル イリョウ メディエーション タイワ ガ ヘラス カンジャ トラブル ; ジレイ デ マナブ イリョウ メディエーション シンソウ ノ オモイ ヒキダス キキカタ ハナシカタ
Search this article
Journal
-
- 日経ヘルスケア = Nikkei healthcare : 医療・介護の経営情報
-
日経ヘルスケア = Nikkei healthcare : 医療・介護の経営情報 (239), 34-39, 2009-09
東京 : 日経BP社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884320238848
-
- NII Article ID
- 40016820205
-
- NII Book ID
- AA11528575
-
- ISSN
- 18815707
-
- NDL BIB ID
- 10426651
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles