- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
多様な価値づけのせめぎあいの場としての教室--授業のあり方を語り合う授業と教師の実践研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タヨウ ナ カチズケ ノ セメギアイ ノ バ ト シテ ノ キョウシツ ジュギョウ ノ アリカタ オ カタリアウ ジュギョウ ト キョウシ ノ ジッセン ケンキュウ
- The classroom as a site of struggle concerning different ideas about learning: students discuss their class and a teacher reflects on her jissen-kenkyu (pedagogy and research harmony)
- 特集 「実践教育」は何をめざすか
- トクシュウ ジッセン キョウイク ワ ナニ オ メザス カ
Search this article
Journal
-
- 早稲田日本語教育学 = Waseda studies in Japanese language education
-
早稲田日本語教育学 = Waseda studies in Japanese language education (5-7), 1-24, 2009
東京 : 早稲田大学大学院日本語教育研究科 ; 2007-
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884355155840
-
- NII Article ID
- 120002126645
-
- NII Book ID
- AA12272353
-
- ISSN
- 18823394
-
- NDL BIB ID
- 10592905
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK22(言語・文学--日本語・日本文学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles