Double Meaning of Negative Sign: A Cognitive Obstacle for Children to Understand Negative Numbers
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Double Meaning of Negative Sign A Cognitive Obstacle for Children to Understand Negative Numbers
Search this article
Journal
-
- 宮崎大学教育文化学部附属教育実践研究指導センター研究紀要 = Journal of the Center for Educational Research and Practices / 宮崎大学教育文化学部附属教育実践研究指導センター 編
-
宮崎大学教育文化学部附属教育実践研究指導センター研究紀要 = Journal of the Center for Educational Research and Practices / 宮崎大学教育文化学部附属教育実践研究指導センター 編 (7), 11-22, 2000-03
宮崎 : 宮崎大学教育文化学部附属教育実践研究指導センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884930523264
-
- NII Article ID
- 110000094167
-
- NII Book ID
- AA11795243
-
- ISSN
- 13454803
-
- NDL BIB ID
- 5428574
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles